WHATSAPP 17

PhotoGrid_1385385754866

Hola Blanca

Hola Ivan

 Com estàs?

 Bé, i tu?

 Amb el Joan bé, no?

 Sí, sí, te n’ha dit res ell?

 Sí, que molt bé…intel·ligent, guapa, interessant…

Uf, que em fas posar vermella

 Em demana que et digui que continua sense mòbil,

que facis una proposta per quedar que ell s’adapta

 D’acord, demà al vespre?

 Concreta i li dic

Demà a les 8 al Zero

 Perfecte.

I tu què tal amb la Carola?

 És una mica misteriosa, oi?

La Carola?

Si misteriosa vol dir recelosa de la seva intimitat, sí.

 Què vols dir?

 Just el que he dit

 Però jo formo part de la seva intimitat, suposo?

 Segur que sí

 Quan parlem és com si notés una cortina

que m’impedeix arribar al fons

 Deu considerar que tampoc fa tant que us coneixeu

 No em mal interpretis,

jo no vull saber tot el que passa a la seva vida,

és només una sensació, tot és perfecte

si no passem de la pàtina de la superfície…

Ui, ui, ui…problemes al paradís…

 No te’n fotis…ehhh

 Una mica sí que puc…m’ho vaig guanyar..

que tens molta pressa?

No, gens ni mica, però fer el préssec no

és una de les coses que em vingui més de gust..

 M’ho imagino, a ningú li agrada fer el préssec…

perquè no li expliques com et sents?

 De debò? Em fa basarda,

perquè en el fons és donar per

suposats un sentiments que no sé si té…

i pot ser violent per ella i per mi..

 O sigui que tu sí tens clar que sí que els tens

 Tampoc ho sé segur

 O sigui, tu vols saber segur que ella els té

per assegurar-te abans de llançar-te a la piscina?

 mmmm…seria una interpretació possible

 Però això seria massa còmode!!!

Els sentiments i les emocions no poden modelar-se i adaptar-se,

sorgeixen o no, hi són o no…intentar controlar-los i manipular-los

 només et portarà a desenganys, amb els altres i amb tu mateix,

si tu n’estàs segur llença’t a la piscina, què pot passar?

Que estigui buida

Però inclús en aquest cas haurà valgut la pena

perquè ho hauràs intentat…

Però em puc trencar si m’hi tiro i no hi ha aigua

Segur que sí, però ja saps que el cor es regenera,

com les puntes de les estrelles de mar,

 i mentrestant l’hauràs fet treballar, tots els estímuls són bons…

Sempre he tingut por al fracàs

Ens tots els àmbits de la teva vida?

 Sí, però sobretot en el personal.

 Has de ser valent, si no t’acabaràs envoltant

de relacions segures però poc intenses.

Sembles una experta

Sí, i tant, una experta en fracassos

 Tampoc et deu haver anat tant malament?

Doncs sí m’hi ha anat força,

però també he viscut intensament,

i els bons moments els guardo com a

 tresors que m’ajuden a anar endavant

És tota una filosofia vital

 Te la recomano, i a tu com t’ha anat la vida?

 Bé, bé, però potser sí que tens raó… sempre sobre segur

Au doncs, ja tens matèria per rumiar i et recomano

que hi parlis amb sinceritat…i siguis valent,

si t’agrada ves fins baix

Et faré cas

2 respostes a «WHATSAPP 17»

  1. El consell final és bo, si es vol alguna cosa s’hi ha d’anar amb tot. Les patacades són fortes, però quan funciona val molt la pena.

Deixa un comentari