WHATSAPP 16

NÚVOLS

Caram Ivan , la Blanca m’ha dit que ha quedat amb una amic teu.

 Sí, el Joan

 I saps com els hi ha anat?

 Sembla que tu sí que ho saps, oi?

 Jo només tinc la versió de la Blanca

 I què diu?

 No, no primer tu, què diu el Joan, hi has parlat?

 Sí

 I?

 A molt bé, diu que és molt guapa, molt simpàtica,

molt intel·ligent i molt divertida

 Té tota la raó.

 I pensar que jo me la vaig deixar perdre… per tu…

 Ja…

 Ui ho sento..

 Cap problema…

 Quedem?

 Uf, aquest cap de setmana som fora, i la setmana vinent tinc un munt de feina

 Perdona, la indiscreció, quan dius som… et refereixes a….

 Ai…

 Ai què??

 Res, res.

 Digues, digues

 És una part de la meva vida que encara no t’he explicat

 Ui ui ui…no m’agrada massa com sona

 No?

 Diria que no. M’ho expliques?

 És que preferiria fer-ho en persona

 D’acord, quan?

 El cap de setmana aquest no, l’altre?

Uf, i no ens veurem fins llavors?

 Ho tinc francament complicat

 Vaja…

 

 

 

 

 

 

 

Anuncis

2 thoughts on “WHATSAPP 16

Deixa un comentari

