In somnis – sis.

Melissa Zexter

Desperto de l’insomni nedant dins d’un mar llunyà, desconegut, ple de tu, ple de peixos tartamuts, que busquen entre les paraules allò que el temps de descompte no els ha pogut oferir. Nedes al meu costat i de tant en tant esclates a rialles multilingües i jo em perdo en el teu desvari memorístic. Sadollem ganes de saber-nos, com si no tinguéssim tot el temps encara per caminar-nos les rutes prèvies damunt la pell. Ens riu la mirada que encara no hem creuat i ni tan sols goso dir-te que t’enyoro, i malgrat m’imposo el silenci, la meva veu crida bombolles plenes de la teva. M’esforço a recordar que no tenim cap pressa, cap, i et deixo reposant en el somni, ple d’escates de colors desconeguts i aletes despistades que em besen les pestanyes, talment papallones de mar, i jo em deixo fer i ric més, encara. Obro els ulls com puc i et demano que entris per la gran escalinata que et durà al meu fons més profund, allà on ja ens coneixíem i no recordàvem. I em dius, molt suaument, et penso, et penso… i m’adormo.

Deixa un comentari

