el meu cab(d)ell

Betina LaPlante

Betina LaPlante

Estiraré el fil del meu cab(d)ell,
desenredaré els embolics
i en desfaré els nusos,
potser n’hauré de tallar alguns,
massa complicats.
Mullaré les idees
i hi passaré la pinta,
fins baix,
comprovant-ne la llargada,
s’escurcen per timidesa quan estan seques.
Quan no en quedi ni un,
de nus
i hagin caigut tots aquells pensaments que eren sobrers
(Que caldrà recollir després
fets un manyoc un pèl fastigós
i llançar-lo
perquè del passat ja no se’n pot fer res més)
em pentinaré sense obstacles,
caminaré per tots els meus camins,
de l’arrel al capdavall de les branques,
deixant intactes les flors i les fulles
i els fruits, sobretot els fruits.
Em miraré al mirall,
i faré una ratlla,
sense esforç
i caldrà l’escuma dels dies
per recargolar el cargol
i evitar l’encrespament
(o era la crispació?)
i unes gotes d’oli
que endolciran la caiguda

Anuncis

2 thoughts on “el meu cab(d)ell

  1. Guau!!

    Flipo la facilitat que tens per descriure sentiments, emocions, sensacions…jo què sé…de tot

    una abraçada

    Odina Santacreu Consultora de bellesa de Mary Kay

Deixa un comentari

