calidoscopi

foto-jl-calidoscopi

Un dia em vaig fer petita, petita… (s’ha de llegir amb la veu molt baixa)

per passar entre les pestanyes dels ulls dels altres i observar la seva mirada,

per poder entrar a les seves narius i olorar la mateixa fragància,

per mullar-me dins la seva boca i  saber-ne els seus aromes

per passejar dins les seves orelles i escoltar les veus en la mateixa tonalitat,

fins i tot, per endinsar-me en els seus pensaments i així  entendre’ls…

Un clac, un clic, un clic, un clac…

És tan fàcil allò que fem tan difícil…

Tan difícil com caminar amb els ulls embenats per la pròpia mirada, les pròpies olors, els propis sabors, les pròpies veus…

Tan difícil com la por a perdre l’equilibri, la por a la confusió, la por a sentir.

Tan difícil com la fragilitat amb la que emboliquem els nostres somnis, amb el perill d’embolicar-hi també la pròpia vida

Un dia em vaig fer petita, i vaig veure, vaig flairar, vaig assaborir, vaig escoltar, vaig pensar amb els pensaments d’algú altre… i tot era diferent… i em vaig emportar el calidoscopi, i quan no ho acabo de veure clar, l’empro i tot es simplifica.

(ara ja pots alçar la veu )

Gràcies…

2 thoughts on “calidoscopi

Deixa un comentari

