EMERGÈNCIA

640_1385624408paperNOTI (1)

–          Emergències, digui’m?

–          És el telefòn d’emergències?

–          Sí, ja li he dit: Emergències, digui’m.

–          Disculpi, estic molt nerviosa..

–          Tranquil·litzis. Respiri fons comptant fins a 3 i expiri comptant fins a 6.

–          Perdoni?

–          Més tranquil·la?

–          Perdoni? Em pren el pèl?

–          Està més tranquil·la o no?

–          A vostè què li sembla?

–          Que no

–          Clar que no, perquè li truco per una emergència.

–          Però és que si està nerviosa no l’entendré, relaxis i m’ho explica, torni a respirar fons,  al ritme que li marco jo, inspiri 1,2,3 i expiri 1,2,3,4,5,6 i sospiri..

–          Ja ho he fet

–          No he sentit l’ai del sospir, tornem-hi, inspiri, 1,2,3 i expiri 1,2…6 i aiiiii

–          Ai

–          Ja està més tranquil·la?

–          No em deixarà parlar fins que li digui que sí, oi?

–          Exacte

–          Doncs estic tranquil·líssimaaaaa

–          Digui

–          Tinc un elefant assegut a la tassa del wàter

–          Perdoni senyora, això és un telèfon seriós, per emergències de veritat.

–          És que li estic dient la veritat.

–          Perdoni?

–          Tal com ho sent.

–          No em prengui el pèl,  a les cases no hi ha elefants

–          Això em pensava

–          I què pensa fer?

–          Per això li truco, que caram he de fer?

–          I per què m’ho pregunta a mi?

–          Perquè m’ha semblat que era una emergència, i això és el telèfon d’emergències, no?

–          Sí, sí “Emergències, digui’m”

–          Ho veu

–          És que no tinc cap protocol sobre què fer en cas d’elefants al vàter,  miri serà millor que faci un correu electrònic al meu cap

–          Què diu? Tinc una emergència monumental i vostè em demana que li digui per escrit?

–          Exacte, les emergències estrafolàries s’han de comunicar per mail al cap, és un home amb criteri ell sabrà que cal fer

–          Ja, i en quina LLETRA vol que li ho faci saber ? Itàlica, Arial, Time News Roman o en bauhaus….

–          Perdoni, no cal que perdem  els nervis,  vol que tornem a fer les respiracions?

–          No, gràcies.

El Laboratori de lletres està fent un concurs de microrelats,  100 paraules que han de contenir les paraules TASSA, LLETRA I ELEFANT, la primera proposta que em va venir al cap va ser aquesta però supera amb escreix les 100 paraules o sigui que la deixo aquí.  Us deixo l’enllaç aquí per si hi voleu participar, teniu temps fins el dia 6 de gener, el premi és un curs d’escriptura.

4 thoughts on “EMERGÈNCIA

  1. Vaja, només per gent amb facebook, una altra vegada serà. Déu n’hi do la imaginació que hi has posat amb aquestes paraules. Espero que l’elefant no sigui violent, perquè si els d’emergències han de solucionar el problema n’hi ha per estona.

Deixa un comentari

