WHATSAPP 20 -FINAL

PhotoGrid_1385649247251

Blanca

 Hola Ivan

Com estàs? Fa dies que no parlo amb la Carola i no sé res de tu

 T’he fet cas

 Ah sí? En què?

 He decidit llençar-me a la piscina

 Fantàstic

 Sense comprovar el nivell de l’aigua

 Valent

 Sense saber si algú m’entomarà

Segur que sí

 Sense tovallola per eixugar-me

 Perfecte

I què??

 Crec que bé, però no n’estic segur

 Però hi has parlat?

 De fet és que t’hauria de dir una cosa

 Ahh, digues…

 El Joan ja té mòbil

 Ja era hora, em passes el número

 Ara mateix
634938585340958

 Ara el gravo

Ivan?

 Sí?

 Aquest número és el teu

 Sí

 Ets el Joan?

 Sí

 Ah

 Ah?

Molesta?

 Sorpresa

Perquè no m’ho vas dir el primer dia?

 No hauries volgut quedar amb mi

 Cert

I la Carola?

Bé, però no n’estic enamorat

I de mi, sí?

 Per tu estic boig

 Boig?

 Sí, et vaig fer cas…
em vaig decidir  llançar a la piscina,
però a la teva, m’he deixat portar sense pensar en les conseqüències,
em feia patir molt que et pensessis que era una altra persona,
no sabia com t’ho prendries

 Encara estic en estat de xoc

 Ho sento, podem veure’ns?

 I tant

Ara?

mateix

 Hi ha aigua  a la piscina?

 Molta

FI

Anuncis

6 thoughts on “WHATSAPP 20 -FINAL

Deixa un comentari

