WHATSAPP 19

20131127-180240.jpg

Elsaaaa

Blancaaaa

Que fa molts dies que no ens veiem!

Massa!

Millor?

No gaire

Ufff, si puc fer-hi res?

Ja ho fas posant l’espatlla, o les orelles
o el mòbil quan ho necessito

És poc

No, tranquil·la, crec que estic fent-me’n a la idea,
poc a poc

Béééé, missatge optimista, tornes a ser la meva Elsa

Gràcies guapa, i què tal!!

Jo?

Sí, tu!

Em, fa por dir-t’ho no fos cas que el fet de verbalitzar-ho
es trenqui l’encanteri….

Què?

Estic totalment penjada del Joan

Ai que m’he perdut, qui és el Joan?

Aquell que et vaig comentar el darrer sopar, l’amic de l’amic del teu germà.

?

La meva cita a cegues

Ahhh, sí!!!Ho veus que les cites a cegues

poden portar sorpreses

Ai sí!! Estic, estem….en un núvol

Quina sort!! I sincerament, quina enveja!!

Enveja tu?? Saps els anys que té envejat jo?

No

Doncs sí, enveja sana..

Ja.. bé ara la que em fas enveja ets tu…
saps els anys que fa que no tinc
aquesta sensació de volar pels núvols??

No m’ho expliquis que trencaràs l’encanteri

Tens raó, tu vola tranquil·la
i convençuda que mai deixaràs de fer-ho

Això mateix!!!

I com és ell?
Intel·ligent?

Molt

Simpàtic?

Amb mi molt

Divertit?

Quan vol

Interessant?

I tant

Perfecte?

Quasi

Planxa, cuina i neteja?

No li he preguntat, recorda que estem volant pels núvols
i allà no cal cuinar, ni planxar ni netejar

Cert …uff… enveja…sana

Hahahha

Sopar i em continues fent dentetes?

Fet, truco a la Carola

Perfecte!

Anuncis

One thought on “WHATSAPP 19

Deixa un comentari

