WHATSAPP 15

NÚVOLS

 

Als núvols…

 ??

 Estic als núvols

Més detalls, please.

 Ahir, vaig tenir una cita a cegues.

 No?

 Sííí

 Tu?

 Sííí

 Què dius?? I què tal?

 Bé, em sembla que molt bé.

 Uau nena, perfecte!!

I amb qui??

 Amb un home!

 Ja, ja…però d’on l’has tret?

 D’internet???

 No, dona… un amic del teu Ivan

 Un amic del meu Ivan?

 Sí que no te n’ha dit res?

 No, de fet quan parlem no

ho fem mai del nostre entorn,

no vull saber res d’ell.

 Floreta, t’he de dir que ets una mica rareta…

 Rareta jo??

No vull informació que no m’interessa,

ja saps que la meva memòria interna

 és limitada…i al final l’accés d’informació

 bloqueja les relacions…

 El que jo deia…rara.

 Au al gra, que tal aquest HOME??

 A primera cita: intel·ligent, sentit de l’humor i certa sensibilitat.

 Guapo??

 Des del teu punt de vista o des del meu?

 Del meu clar?

 Crec que sí que t’agradaria

 Del teu?

 Interessant.

 Química?

 Diria que sí

 Nom?

 Joan

 Joan

 Sí

 Molt bé

 Ja t’ho aniré explicant

 Això espero

     

 

 

4 thoughts on “WHATSAPP 15

Deixa un comentari

