WHATSAPP 14

PhotoGrid_1384770638494

Hola Blanca

Hola Ivan

 Tot bé?

 Sí i tant!

I tu?

 Moooolt bé!!

 Ui que em sembla que aquest moooolt és culpa de la Carola

 Síííí…m’encanta aquesta dona.

 És un tros de dona, amb personalitat,

elegant, simpàtica, guapa…que t’he de dir jo,

és una de les meves millor amigues…

 Encara estaries interessada en una cita a cegues??

 Que vols dir?

Que m’has trobat un home intel·ligent,

sensible i  amb sentit de l’humor?

 Podria ser

 Doncs sí, si ell també està

disposat a córrer aquest risc…

 Diria que sí.

 Com ho fem? Li dius tu?

Em passes el mòbil i li faig un whatsapp?

 No, res de mòbils

Ufff, si és una persona massa complicada

o amb massa complicacions jo passo, eh!!

No, tranquil·la, el conec molt bé,
és absolutament “normal” si és que això existeix,
però  l’ha perdut.

 D’acord, doncs ja em diràs.

2 thoughts on “WHATSAPP 14

Deixa un comentari

