WHATASAPP 12

Imatge

Blanca?

 Sí

 Saps qui sóc?

 Vaig gravar el teu telèfon

per si mai tenies la idea de tornar-me

a convidar a una cita a cegues

respondre’t amb la màxima hostilitat

 Estàs molt enfadada encara?

 De fet no, era una broma,

vaig pensar que l’esborraria,

però després la Carola

 em va explicar la vostra cita

 i no t’he esborrat a l’espera de que es

 consolidi o no la vostra “amistat”

 Ets molt simpàtica oi?

 No ho saps prou!!

 Com que detecto certa hostilitat,

et comento ràpid que només

t’escric per demanar-te disculpes per la confusió.

 No de debò que no estic enfadada,

ni hi ha hostilitat en les meves paraules,

 deus ser tu que deus llegir-les

amb vergonya i culpa

 Doncs, potser tens raó.

 Disculpes acceptades,

tot i que pel què m’han explicat

tampoc va ser una errada voluntària.

En absolut. Va ser una confusió.

Li vaig preguntar al Cesc el nom de

l’amiga més guapa de l’Elsa, i em va dir el teu…

ja se sap que això dels gustos no és uniforme…

 Així que el Cesc considera que sóc

l’amiga més guapa de la seva germana???

 Es veu que sí!

 El què haguera donat jo per sentir

aquesta frase 15 anys enrere….

Hahaha…

Ja saps que mai és tard per aquestes coses, oi?

Vols dir que no? Dona, nens…

 Això sí que pesa…

 El Cesc va ser el meu amor

platònic durant anys…

els amors platònics mai esdevenen reals…

 Vols dir? … crec que sobre sentiments

i connexions personals no hi ha regles…

Suposo que tens raó,

però ara com ara el Cesc no m’interessa

Qui t’interessa?

 Ningú…

no he trobat encara ningú prou interessant…

o sigui que si tens cap amic, intel·ligent,

sensible i  amb sentit de l’humor,

 passa-li el meu telèfon que

estic disposada a una cita a cegues…

 De debò? T’hi exposaries una altra vegada?

 Suposo que sí.

 Ja hi rumiaré!

 Apa, et deixo, disculpes acceptades.

 Gràcies, avui dormiré moooolt tranquil!

Anuncis

Deixa un comentari

