WHATSAPP 10

Imatge

Bona nit

Bona nit

 M’ho vaig passar molt bé ahir.

 Ah sí?

 Sí! Tu no?

 No, vull dir que sí, que jo també…

 Creus que…

Que què…

 Vull dir que si t’agradaria repetir-ho.

El què?

 Dona… quedar

 Ja però no sé a quina part de quedar et refereixes? Al cafè?

 Sí

 A la passejada?

 També

 Al sopar?

 Evidentment!

A la copa?

Síííí

A córrer sota la pluja??

Dona, a mi em va encantar.. estaves guapíssima tota molla

Els meus cos no hi està gens d’acord,

duc una galipàndria a sobre…

 Això sí que em sap greu…

 Tu no?

Una mica…però res de l’altre món…

Ho deixem per quan et trobis millor?

 Sí, quasi que sí…

Demà?

 Perfeeeecte!

 A la mateixa hora i lloc?

D’acord…i  agafa paraigües!

4 thoughts on “WHATSAPP 10

Deixa un comentari

