WHATSAPP 5

*



Dimecres
Hola
Dijous
Hola…
Divendres
Hola??
Dissabte
Mira noia, entenc que no vulguis quedar amb mi,
però crec que com a mínim em mereixo
un no, mínim.
Parles seriosament?
I tant, et recordo que em vas deixar tirat al Zero?
Perdona?
Perdona? Perdona?

Hagués jurat que vas ser tu qui em va deixar tirada
Jo?  Però si vaig ser allà fins les 9
Perdona?

Sí, dimarts, al Zero

Jo hi vaig ser fins a 2/4 de 9
No entenc res, no et vaig veure

Em prens el pèl, era al bell mig.
Uf, continuo sense entendre res.

Mira guapo,
no tinc ganes de perdre el temps 
ni ànims per fer-ho.

 Ho sento, encara no sé ben bé per què,
però és evident que t’he moltestat, disculpa.

* meva
Deixa un comentari

