WHATSAPP 2

 
*
 
 
 
Guapa, li vas donar el meu mòbil a un amic
de ton germà?
Sí, va insistir molt, i vaig pensar que no t’importaria..
Vaig oblidar de comentar-t’ho…glups…ho sento nina.
És molt bon nano, intel·ligent, guapo… que més vols?
I?           
Està sol, tu estàs sola…
Sou unes pesades, estic sola perquè vull…
Sí, dona ja ho sé, podries tenir un exèrcit sencer als teus peus.
Podria estar amb algú si volgués…ofertes no
me’n falten…
I mandra te’n sobra, si no t’agrada o és un pesat
 l’engegues i punt. Sent amic de mon
germà és fàcil que sigui així…
Odio les cites a cegues
Però si no n’ha fet mai cap, oi?
No, perquè les odio.
Doncs digues-li que no i s’acaba el problema.
Ja, però i si…
                I siii… què?
I si resulta que és l’home de la meva vida, i jo
me’l deixo escapar?
Queda amb ell i sortiràs de dubtes,
ara que tampoc et generis grans expectatives.
Tot això de l’home de la meva vida…és per les pelis.
Ja.
M’has dit quer era guapo?
Síííí igual que el Paul Newman de jove….
Sí….?
No
No?
No, nena tu a quin món vius,
no n’hi ha d’aquests,
i a més recorda que la bellesa ha de ser interior..
Però com és?
Alçada una mica superior a la mitjana,
 i sobre si és guapo o no…
tu i jo no ens posaríem mai d’acord
 per tant …
No ho sé               
Queda-hi…no hi perdràs pràcticament res
Aquest pràcticament és el que em fa patir més,
ahh i et prohibeixo que tornis a donar
el meu núm sense autorització prèvia!!
😉
 
 
 
Whatsapp 1


*la fotografia és una obra col·lectiva d’ajt i mjt


Anuncis

One thought on “WHATSAPP 2

Deixa un comentari

