WHATSAPP 1

*
Hola
Hola, no sé qui ets

Sóc l’Ivan, no em coneixes.
I tu em coneixes a mi?
Ens vam veure a l’enterrament 
de la mare de l’Elsa i el Cesc
Sóc amic del Cesc
Ah, jo sóc amiga de l’Elsa, 
però continuo sense saber qui ets.

M’ho imagino, l’Elsa em va donar 
el teu telèfon 

Doncs, no me n’ha dit res…
Sento molestar-te
No em molestes, però no sé  què vols.
Ho vull tot
Caram.
Era broma, m’agradaria quedar amb tu.
No ho acabo d’entendre,
amb mi? Si no em coneixes de res.
Et vaig veure, i vaig pensar que havíem de quedar.
Deixa-m’ho rumiar, d’acord? No acostumo a quedar
així com així amb desconeguts encara que siguin
els millors amics del germà de la meva millor amiga.
Ho entenc.


*la foto és meva
7 thoughts on “WHATSAPP 1

Deixa un comentari

