NÚVOLS DE COLORS




Quan de bon matí sento crits que em diuen “Mamaaaaa, vineeee”, acostuma a ser per una baralla, un mitjó que s’ha perdut en la immensitat de la nostra llar, una samarreta que no vol entrar o qualsevol altra fotesa que, mal m’està dir-ho, acostumo a ignorar fins que considero el crit esdevé molest, més que res perquè la majoria de vegades els mitjons surten, les samarretes entren i les baralles s’acaben sense la meva intervenció.

Aquest matí però el “Mammaaa vineee, correeeee vineeee..” era en un altre to, no en el de “mama si m’estimes vine ara mateix”, sinó en el de “mama vine que això no t’ho pots perdre”…o sigui que m’esperava una dent caiguda, algú fent el pi o qualsevol altra originalitat que requeria sense excusa la meva presència.

Però no, el “Mamma vineee, correeeee vineeee..” d’aquest matí, era diferent…s’hi afegia “miraaaa núvols de l’arc de sant martí….” i jo que de bon matí, tinc poc vocabulari…”què?”, “sí, mira’ls, i no plou ehhh!”

I tenia raó, tota la raó, els núvols eren de l’arc de sant martí, i jo veloç com una daina (els que em coneixeu us en podeu fer una idea…) he agafat la càmera de fer fotos (sempre a punt) i he sortit al balcó….la càmera no tenia la tarja de memòria, he tornat a entrar, l’he agafat de l’ordinador l’he col.locat…he tornat a sortir…la càmera no feia clic… no tenia prou bateria…he grunyit al meu fill gran, no per la fal·lera fotogràfica que li ha agafat darrerament, de la que n’estic molt orgullosa,  sinó per no posar la bateria a recarregar-se, he agafat el mòbil i el resultat és el que podeu observar a la foto, o sigui poca cosa.

Però la realitat és que el meu observador del cel tenia tota la raó i els núvols aquest matí eren de tots colors. Després ha vingut tota la bateria de preguntes del perquè eren així i jo m’he hagut d’empescar una teoria sobre la llum i l’aigua i els prismes .

Tant de bo tots els matins els núvols fossin de l’arc de sant martí.
3 thoughts on “NÚVOLS DE COLORS

  1. Cal reconèixer que el "mama, vineeee" estava plenament justificat.Això dels mitjons deu ser universat: em pensava que només se'm desparellaven a mi… 🙂

Deixa un comentari

