VINC ÉS SINGULAR XVIII



Estic volant, no m’acabo de creure tot el què ha passat, no m’acabo de creure que tots dos sentim el mateix, no m’acabo de creure que la sensació que tenia de connexió era certa, no m’acabo de creure que haguem sigut capaços de seure en una taula i parlar-ne,  no m’acabo de creure que ell estigui disposat a avançar amb mi, no m’acabo de creure ni a mi mateixa.
No sé si aquesta nit seré capaç de dormir, perquè el meu cap continua volant, i se’n va lluny, tant lluny com podríem arribar, se’n va a la construcció d’una quotidianitat conjunta, cap a un dia a dia en comú, cap a compartir llit i dutxa i esmorzar i sopar, vida. I el cap continua volant, i ens veig com a parella,  deixant de ser una per esdevenir dos, deixant de ser dos per esdevenir una i la sola idea de parella  em ruboritza i m’omple, i miro enrere i veig tots els intents fallits, i penso que ja no em caldrà llepar-me les ferides cada vegada que em senti sola i incapaç d’establir una relació, i m’espanto una mica amb mi mateixa perquè les reflexions que em faig totes giren al meu voltant i em dic que al cap i a la fi si jo no penso en mi mateixa no ho farà ningú, i llavors li obro la porta a ell, i entra com un huracà dins del meu pensament i li trobo totes les gràcies i li busco defectes i com que els desconec me’ls invento i els desmunto immediatament i decideixo descobrir-los a poc a poc. I em sento enamorada, molt enamorada d’ell, però també de la idea de construir alguna cosa conjuntament, enamorada del concepte parella que sempre he rebutjat però que ara m’ha caigut als braços i no el vull deixar escapar.

Intento parar el remolí de pensament però l’alegria se m’escapa en forma de somriure i em regiro al llit pensant que ben aviat l’hauré de compartir, i la idea m’estova i em cauen llàgrimes i ja no ser si són d’alegria o de tristesa passada, i cloc els ulls i suposo que m’adormo.

One thought on “VINC ÉS SINGULAR XVIII

Deixa un comentari

