VINC ÉS SINGULAR XVI

*

Ha dit que vindria a fer el cafè, tinc la mateixa sensació que l’altra vegada, la certesa de què aquest cafè tampoc ens el prendrem junts, però compto les hores amb pessigolles a la panxa, sense saber que em posaré, ni com començarà la conversa, de fet això és el que més em preocupa, de què parlarem, com es conversa amb una persona que vas deixar dormint a la butaca i després al replà de casa, què se li diu a algú que vas deixar a l’altra banda de la porta sense jaqueta, ni mòbil ni claus… com es planteja que vols deixar de fer el ridícul i confessar-li els sentiments que tens…tots aquests pensaments se’m van col·locant a l’estómac en forma d’acordió, l’un sobre l’altre, de manera que quan respiro o sospiro surt un gemec de dins del meu cos, el gemec de la por i de la incertesa. Em recordo que no he de pensar tant, que haig de ser més constructiva i més positiva, mirar endavant, el pitjor que em pot passar és que em digui que no li interessa gens ser a prop meu, cosa que seria totalment comprensible després de com el vaig tractar, per tant em reservo una part de la meva negativitat per si es produeix aquesta situació poder-me lamentar de la mala sort que sempre he tingut, deixant l’enfrontament amb mi mateixa i la incapacitat per relacionar-me per més endavant. Intento ser només positiva, creure fermament que la connexió que sempre he intuït existeix de debò i no és només fruit del meu desig, i a cada passa que faig aquest convenciment va creixent i creixent fins que arribo al cafè on hem quedat, escullo una taula des de la que pugui dominar l’entrada i alhora tingui certa intimitat i demano un cafè amb gel, disposada a rebre el millor que aquesta tarda em pugui donar.

Vinc és singular XV

* trobareu l’acordió aquí 

Anuncis

One thought on “VINC ÉS SINGULAR XVI

Deixa un comentari

