VINC ÉS SINGULAR XIII

*

Em convida a un cafè, així d’entrada respondria un sí sense rumiar, però recupero del meu disc dur la sensació de ridiculesa que em provocà i la decisió d’apartar-me emocionalment d’ella que vaig prendre, per tant de moment decideixo no respondre.
I jo que mai he tingut cap problema en obviar missatges de persones que no m’interessen, em trobo durant tot el dia, pensant en com respondre el seu, i finalment després de molts pros i contres, decideixo respondre que d’acord que quedem la setmana següent.

La setmana va passant i el dia del cafè s’acosta, somnio amb ella, penso en ella tot el dia, estic tot el dia parlant d’ella, els amics se’n riuen, és la primera vegada que em veuen amb dubtes, m’humanitza em diuen , però també em diuen que no em convé, que no li aguantaré tanta tonteria, que jo sóc de mal fermar i tot plegat és una estratègia d’ella per aconseguir lligar-me ben lligat,  jo els dic que no, i em molesta que parlin d’ella així, però que sóc de mal fermar és cert, i em fan una llista de tot el què implica tenir parella, i jo els dic que només es tracta d’un cafè, i ells riuen perquè el cafè porta a passejar i a visitar una exposició i a sopar i a fer una copa i a dormir… i jo els responc que no tenen raó que ens limitarem a fer un cafè i prou, però s’acosta l’hora d’anar-hi i els peus es tornen de plom i no em puc moure,  ella pesa massa dins del meu cap i li envio un missatge dient-li que m’ha sorgit molta feina i que no hi puc anar, ella em respon que li sap greu, que tenia ganes de veure’m, i jo aquí ja no responc, amago el cap sota l’ala, i decideixo passar pàgina.

*La fotografia és publicitat d’una coneguda marca de bambes, tant coneguda que no cal ni dir el nom.
Deixa un comentari

