VINC ÉS SINGULAR VIII




Sóc davant l’ordinador, amb els dits quiets, és com si m’hagués deixat part del cervell a casa, la part del cervell que m’impulsa a fer coses, la part del cervell que controla la voluntat, i em vaig repetint ara toca treballar i concentrar-te en el que estàs fent, però com que tinc la voluntat perduda no em faig cas i el cap se me’n va cap a casa, i en la situació, potser és que s’acosta l’hora de començar a prendre decisions  i el meu limitat cervell ha decidit no fer res fins que m’hagi decidit, ser racional i fugir  o ser irracional i tirar-me als seus braços deixant que sigui cronos qui acabi de decidir si la cosa va endavant o no. I si ha tornat? i si només ha baixat per exemple a buscar esmorzar? Resultaria que jo l’hauria fet fora de casa, sense possibilitat de tornar, i si no torna mai més? Potser que li truqui per saber com està al cap i a la fi ha dormit a casa meva, però si és al contrari, si ha fugit corrent abans de que jo em despertés? Trucar-lo encara posaria més de manifest que estic pendent d’ell. Li truco, fora tonteries, sóc una dona adulta que truca a un home adult, no l’agafa, estarà enfadat amb mi? Li envio un missatge, encara que estiguis enfadat els missatges es responen oi? De fet hi ha un alt percentatge de gent que no respon els missatges i mira que costa poc, només cal posar sí, no, d’acord, enrotllar-se és absolutament voluntari però respondre ja és un tema d’educació, sí, no, potser, un altre dia, el què sigui, perquè una no resposta pot resultar ambigua, pot voler dir un no rotund, no et contesto perquè està clar que et vull dir que no i tothom sap que la ignorància és la pitjor de les respostes. L’altra interpretació és sí, però justament ara no et puc respondre i com que tot això dels missatges és molt ràpid d’aquí una estona ja no recordaré que t’havia de dir que sí fins d’aquí uns dies que pensaré en tu, també pot voler dir un estic d’acord però no t’ho dic perquè se sobreentén, el pitjor de tot són els grups de missatges, perquè si respons massa ets una pesada, si no intervens gens demostres poc interès, si algú fa una broma i precisament aquell dia no estàs  simpàtica això es transmet als dits i per tant a les paraules que escrius, de manera que el teu missatge resposta a un acudit s’acaba convertint en un missatge totalment desafortunat. Li he fet un missatge i no m’ha respost, hauria de començar a concentrar-me en allò realment important  que és la feina si no vull rebre un missatge de la meva cap cridant-me l’atenció.

Vinc és singular VII

Deixa un comentari

