VINC ÉS SINGULAR VII

On s’ha posat aquesta, sí que té el son fort porto deu minuts trucant i res de res, potser és a la dutxa…

Definitivament no hi és, estic desconcertat, tot i que desitjava esmorzar amb ella el que més em preocupa és que tinc la jaqueta amb les claus de casa i de la feina dins, i el mòbil, sobretot el mòbil, perquè no en tinc ni idea de com localitzar-la, no sé on treballa i dels pocs amics que tenim en comú tampoc no em sé el telèfon de memòria, així d’entrada i com que estic afamat decideixo prendre-m’ho amb filosofia, gana no en passaré m’he gastat tota la fortuna que portava en coca, croissants i xocolata, m’esperaré a les escales fins que torni, afortunadament avui no tenia cap compromís laboral i treballar per un mateix té l’avantatge de no haver de donar explicacions a ningú.

Em creia que havia superat aquesta fase d’anar dormint pels racons però veig que no es deu acabar de superar mai, amb la panxa plena arribo al convenciment que he d’analitzar la situació, que el fet que m’hagi deixat fora de casa seva pot no ser casual, en primer lloc he pensat que deu haver imaginat que he marxat, que era una de les possibilitats lògiques, però damunt del sofà hi havia la meva jaqueta, no l’ha vist? M’estimo més pensar que no, de totes maneres al forn de pa m’hi he estat quinze minuts a tot estirar, llevar-te i arreglar-te en tant poc temps és complicat, per tant tot porta  a la conclusió que ha fugit, i en la fugida no ha vist la meva jaqueta i per tant no ha pogut pensar que potser a les butxaques hi duia les claus o el mòbil. Una altra possibilitat és que fes tard a la feina i quan hagi vist l’hora hagi marxat esperitada, no ho sé, però està clar que el seu comportament ha de tenir un explicació determinant, esperarem a que torni per acabar l’anàlisi amb més informació, afortunadament de paciència no me’n falta gens, faré bé d’anar a fer un tomb i aprofitar el sol del matí.

Vinc és singular VI
Anuncis

2 thoughts on “VINC ÉS SINGULAR VII

Deixa un comentari

