VINC ÉS SINGULAR V

fotografia de Coure Coulants*
Bufa, al final he passat la nit a la butaca, quin mal de tot que tinc, i ella? És al llit dormint, la desperto? així amb petonets, no ho sé, hi ha persones que al matí tenen molt mal humor i aquestes coses les desconcerten molt, m’estiro al seu costat i l’acarono? Tampoc sé si li agradarà, de fet mai hem parlat de res més que de foteses.


Música, potser que busqui algun disc i el posi perquè es vagi despertant dolçament, m’acosto al llit, la veig dormint com un àngel, com una nina, la besaria, però em fa basarda que s’espanti o no reaccioni bé, però ben mirat ella sap que sóc a casa seva, potser  ha estat esperant que vingués a dormir amb ella, per això deuria deixar la porta oberta de la seva cambra, jo mai ho faria si no tingués una intencionalitat clara. I jo gamarús de mi, dormint tota la nit en una butaca incòmode. 

Deixo posada música clàssica, però no sembla que la desperti, al contrari, s’ha tapat més amb el llençol. La panxa em ronca vaig a la cuina que ja em comença a resultar familiar, m’escalfo el cafè amb llet que ahir no em vaig prendre i busco alguna cosa per menjar, no trobo res que aporti hidrats de carboni i sucre, i decideixo baixar al forn de pa a buscar coca, qui es pot resistir a una coca de forner per començar el dia o qui sap si la vida? 


*trobareu la imatge i la recepta de la coca al blog de Coure Coulants 
Anuncis

2 thoughts on “VINC ÉS SINGULAR V

Deixa un comentari

