REINA SENSE CORONA – PILAR MARTINEZ

Vull ser una reina sense corona i que m’acaronis sempre,
que les abraçades siguin dies de tots colors, 
que m’envolti el teu temps i el pas del rellotge l’inventem tots dos,
vull caminar de puntetes per assaborir nous mots.
Vull tremolar com una fulla, com quan es nua la tardor,
que tu siguis el vent, la pluja, la lluna i el sol,
que corrin les hores lentament després d’un petó,
vull assaborir la passió com el millor dels tresors…
Vull que els contes de fades visquin en una partitura de sons,
que al compàs d’un ritme, qui decideixi passar els fulls, siguem tu i jo,
que al deixar portes obertes no és tanquin de cop,
vull un rei sense corona …
I tu, vols?
_____________
Una nova col·laboració de la Pili* Martínez Rodríguez, i aquesta vegada poètica!
Anuncis

4 thoughts on “REINA SENSE CORONA – PILAR MARTINEZ

  1. Piliiiiiiii, m'estàs deixant estorada!Jo no sabia que tenies aquesta afició tan ben amagadeta, eh?Continua, perquè tens molta traça!;-)

Deixa un comentari

