CAKE POPS


Tinc una joguina nova, un dia navegant per aquests mars virtuals vaig trobar això, ho havia vist d’altres vegades però no m’havia cridat massa l’atenció, però sempre hi ha aquell dia que et lleves amb alguna neurona connectada al revés o inspirada i allò que no et semblava interessant de cop esdevé importantíssim. Com que vivim en aquest món taaaant global vaig intentar comprar el motlle especial als USA, val a dir que era força econòmic però en el moment de procedir al pagament em van avisar que no ho enviaven a l’estranger, per tant vaig haver de reconèixer que vivia a Europa i buscar alternatives al vell món, i evidentment la vaig trobar a casa nostra, acabada de sortir del forn, crec que el sentit més literal, us deixo l’enllaç a Lékué i una foto preciosa que evidentment no és meva.





Es tracta de fer la massa que es desitgi, jo per estrenar el motlle vaig fer servir un preparat dels què venen per fer pans de pessic sense gluten que particularment no m’entusiasmen però et poden salvar en cas d’urgència i no fallen mai. Una vegada cuites, cal anar en compte perquè els temps de cocció han de ser molt inferiors a la cocció d’un pastís tradicional, vindria a ser com per fer magdalenes, es tracta d’esperar a què es refredin i decorar-les com es vulgui, jo evidentment em vaig decidir per la xocolata, però admet qualsevol cobertura. 





El  motlle té un foradet a cada “bombolla” que té un doble ús, per una banda  permet col.locar els cake pops una vegada acabats i decorats per tal que s’assequi el fondant  si es que hem decidit col·locar-los-hi el bastonet tipus xupa-xup, però la funció principal és que durant la cocció surti la massa excedent del seu lloc i així garantir una cocció uniforme i una massa no tupida .
 
Aniré practicant…
 
5 thoughts on “CAKE POPS

Deixa un comentari

