EL PUNT – PETER H. REYNOLDS


Dedico aquesta entrada a totes aquelles persones que alguna vegada a la vida han sigut capaces de dir a qualsevol altra persona i sobretot a qualsevol infant, que no sortís de la ratlla, que no sabia combinar els colors, que no tenia creativitat, que tenia poca imaginació, que tenia un traç poc precís, que mai de la vida seria un artista…. per tal que es facin una idea de com aquesta mena d’actituds ens limiten i ens inhabiliten. Tots tenim un artista dins i tots tenim la necessitat de treure’l fora, no us deixeu convèncer pels que alguna vegada us han dit que no.

Però sobretot el dedico a totes aquelles persones que durant la vida m’han animat a no deixar-me intimidar ni condicionar  per les actituds negatives imposades pels altres o per mi mateixa,

Vaig comprar aquest conte fa uns anys pels meus fills, quan avui l’he vist penjat al fb no m’he pogut estar de compartir-lo. 
Anuncis

8 thoughts on “EL PUNT – PETER H. REYNOLDS

  1. Gràcies per la part que em toca de la dedicatòria, Anna, perquè jo era una Vashti de la vida que no sabia combinar colors (o això em deien…), sempre se sortia de la ratlla i no tenia ni idea de dibuixar res (la imaginació era l'únic que ho podia suplir tot). Ai, si hagués ensopegat amb una mestra com aquesta!… Potser els punts i les ratlles m'haurien servit per alguna cosa més que per utilitzar el sistema de comunicació Morse i escriure missatges secrets a través d'ell.

Deixa un comentari

