NO US RENDIU MAI!

6 thoughts on “NO US RENDIU MAI!

  1. trobador de trobas i de troballes, per cert!friki, però dels bons,com el teu vell gos…ara mateix em vaig jo a ficar-lo al meu bloc, que m'has fet enveja, Anna!

  2. Em pensava que hi veia doble… però no. El que passa és que tant el lema del Toni com les vostres idees bocaires són altament contagiosos. Per cert, Anna: ja que has tingut tu la idea, gosa, dona! i posa'l també allà on tu ja saps. No està mai de més que ens donin ànims i empenta. A més, les coses maques i alegres acostumen a venir de la teva mà (i també de la d'icr, que si és per mi… "cenizo, cenizo"…)

Deixa un comentari

