NO VULL, NO!



Ja fa uns dies que ho veig tot força gris, gris fosc,  gris i trist, i les paraules que em volten  pel cap i que van formant frases i que després si trobo el temps suficient es converteixen en entrades al bloc, són tristes i fosques i fins i tot amarguegen i no vull, no.  Fins i tot em plantejo obrir un bloc nou, aquest per les meravelles i l’altre per les tristeses, mesquineses, manca d’empatia, egos massa desenvolupats… però reflexiono i em dic que d’això el món n’és ple, i que el què cal  recordar que també hi ha bona gent, gent meravellosa, que fa grans coses, que escriu molt bé, que fa bona música, que fa volar estels, que té cura d’altres persones, que fan créixer infants, que eduquen més enllà de l’ensenyament, que participen de projectes il.lusionadors i amb llum al final, que continuaran llençant el vidre al contenidor del vidre encara que no tingui forma d’envàs, persones que posen ganes i gràcia en tot allò què fan, malgrat el ritme, malgrat el cansament i malgrat tot l’entorn que se’ns menja sense ni consultar-nos-ho.

Estic desolada, sembla que totes les organtizacions en les que participo hagin perdut (això les que el tenien) l’esperit democràctic, l’acceptació de la crítica constructiva, les ganes d’avançar, les ganes de millorar… i amb quin resultat? en el millor dels casos per fer les coses com sempre (cada vegada que sento aquesta frase em surt urticària) i en la resta per   seguir els dictats de no se sap ben bé quins interessos…mai generals…el resultat en cap de les dues  maneres mai pot resultar il·lusionador ni permetre la millora ni l’anar endavant.

Sembla que l’únic oasi sigui Pinterest, però no vivim penjats en una cartellera de coses boniques, vivim aquí i ara, i cal que prenguem consciència que tot això que tenim (que teníem) se’ns està escolant pels dits que ens vam deixar oberts temps enrere… les coses en trenta anys canvien  i molt, les persones, els llocs, les organitzacions…la comoditat que al principi sembla bona cosa, finalment ens porta a no entendre que passa, a comprovar que això ja no és allò que era i potser ja no ho és perquè nosaltres tampoc hi erem o si hi erem tampoc som iguals.

Bufff, massa pensaments barrejats, lligats, relacionats… per acabar i tornar amb les meravelles
L’adagio d’Albinoni improvitzat per la magnífica Gabriela Montero

Improvisation on Albinoni: Adagio

Anuncis

12 thoughts on “NO VULL, NO!

  1. Si l'Anna fa un bloc trist, serà com si Verdi o Mozart fan un requiem…(encara que vulga el cel que l'Anna siga em-meravellant-nos el país)

  2. Si el bloc és un reflex de la vida, hi entra tot, tant els moments grisos com les meravelles. De fet, un pensament trist ben expressat pot convertir-se en una autèntica meravella. Ànims, Anna! Els temps són durs però sempre existeix aquell puntet de llum que ens rescata de la grisor.

  3. De vegades, fins i tot els més optimistes hem de tenir dret a l'enrabiada. I sí, també sóc del club que no suporta "sempre s'ha fet així" si no hi ha un bon raonament al darrera. Ànims!!!

  4. Anna, té mèrit que treballis en l'àmbit de les organitzacions. Hi ha dies grisos, dies negres, dies blancs… Però l'important és ser-hi! D'altres, com jo, preferim viure sempre al món de les meravelles, en diferents àmbits d'expressió artística. Potser algun dia trobaré la manera de posar el meu granet de sorra també d'una altra manera. El meu viatge a Burkina Faso de fa uns anys em va donar embranzida, però no vaig arribar a canalitzar del tot l'energia… En fi, ja xerrarem. Felicitats pel teu blog, m'agrada molt. Em manca temps per llegir-te, vaig endarrerida 🙂

  5. Moltes gràcies Rosa Maria…diria que tens l'energia molt ben canalitzada!!! Ai la manca de temps…aquest mal el patim tots!!! jo vaig endarrerida pràcticament amb tot!!una abraçada!

Deixa un comentari

