A LA RÀDIO!!!!!

Un bon dia vaig rebre un correu electrònic d’en Daniel García Peris,  proposant-me una entrevista al programa conduït per la Carla Sanmartín “Gamma Extra” de Ràdio Vilafranca dins l’espai dedicat als blocs de la Penedesfera.

“La Penedesfera és l’espai comunicatiu virtual que compren el col.lectiu en xarxa de blocs i blocaires que tenen vinculació al Penedès, entès aquest com el territori de les comarques de l’Anoia, l’Alt i el Baix Penedès i el Garraf, i que gairebé arriba als 1000 blocaires”, o sigui el Gran Penedès 2.0, i que gestiona de manera admirable en Daniel García Peris, només cal fer un tomb pel seu bloc i pel de la Penedesfera per comprovar-ho.

Les entrevistes a la ràdio sempre són una experiència de les que em posa nerviosa, ja em direu perquè, ningú et veu la cara, de fet és una conversa amb gent interessada amb el què dius, però això del públic vist o no vist a mi m’intimida que voleu que us digui…i escoltant l’entrevista entenc perfectament perquè, crec que vaig dir “buenu” unes vint-i-cinc vegades, vaig dir coses que m’agradaria haver dit d’una altra manera i me’n vaig deixar unes quantes per esmentar i a més la meva veu…. no us resulta molt estrany sentir la vostra veu i comprovar com n’és de diferent de com us sembla, però clar la veu que tenim és amb la que ens sent la gent i no amb la que ens sentim nosaltres mateixos… quina veu tan poc radiofònica, mareta meva, ja ho sé que no vocalitzo i que parlo fluix, però és que al costat de la poderosa veu de la Carla Sanmartín la meva encara sembla més dèbil del què és….

Però us haig de dir que em va encantar rebre el mail del Daniel,  em va semblar una meravella que em volguessin entrevistar per parlar sobre el meu bloc, i l’experiència va ser molt i molt bona, o sigui que des d’aquí els hi envio un petó fort a la Carla i al Daniel agraïnt-los l’atenció amb la que em van obsequiar, i pel post que el Daniel ha fet en el seu bloc.

Us deixo l’enllaç amb l’entrevista.

Anuncis

5 thoughts on “A LA RÀDIO!!!!!

  1. I el millor de tot qés que aquesta noia és un encantque fa moltes coses i no s'ho creuque ens ensenya a tots amb les seues ganes d'aprendrei que ens fa molt més grans sent amiga nostra!Gràcies, Anna, endavant amb el país de le meravelles!

Deixa un comentari

