VIATGE D’HIVERN DE JAUME CABRÉ

JAUME CABRÉ
VIATGE D’HIVERN
1a edició a Proa,  2000
1a edició a La Butxaca, 2008

Me’l van regalar el mateix dia que em van deixar el Jo Confesso per llegir, i vaig decidir començar per Jo Confesso i esperar haver-lo paït per inciar la seva lectura. Són 14 contes, de temàtiques diferents, d’èpoques diferents, de gèneres diferents, però tots embastats amb els mateixos fils, en tots ells l’art és fonamental, en alguns s’endevinen diferents embrions de Jo confesso, tots són potencials novel·les, i en tots ells es pot gaudir de la genialitat de l’autor.
Podeu llegir la totalitat de l’entrada al bloc dels Orfes del Sr. Boix.
Anuncis

Deixa un comentari

