PARELLES II




45 € m’ha costat, però ha valgut la pena i no només perquè junts se’ls veu millor sinó per les conseqüències nefastes que la seva separació ens havia comportat a tots, sí nefastes, i més tenint en compte que el cap de setmana anterior no hi vàrem ser i aquest és de quatre dies, i clar ja se sap, la cosa s’acumula d’allò més. De fet el problema no venia de la separació en si, que es separin sempre és dur i costa d’acceptar però al cap i a la fi tots som lliures de fer el què ens plagui, o quasi tot. El problema venia del destí d’un d’ells, perquè caram havia de marxar  precisament allà, sí allà? Estic d’acord en la seva necessitat de soledat però no calia portar-ho tant a  l’extrem, penso jo. Allà, en aquell forat, recargolat i podrint-se de fàstic, només calia ensumar la ferum quan l’hem tret, i sort que l’hem tret, la cosa no es podia aguantar, fins i tot va provocar que l’aigua deixés de sortir, que la maquinària deixés de funcionar i ni les solucions habituals ni cap que estigués al nostre abast serviren per arranjar-ho, de fet tampoc teníem cap certesa que fos allà, de fet jo no estava segura ni  que l’hagués deixat… però tard o d’hora molts fan el mateix.

Finalment ens hem doblegat davant l’evidència i hem trucat al tècnic solucionador, m’ha fet callar per escoltar la maquinota respirar…em sembla que ja ho tinc, ha començat per la part evident, no si això ja ho vaig fer jo, d’acord d’acord, ha tret la tapa del davant, i s’ha convertit en un quatre per tal de descargolar uns cargols des d’una posició més aviat impossible et voilà el culpable m’ha dit, voilà he dit jo, finalment doncs havia fugit el molt covard i l’altre pobre allà plorant-lo.

És habitual en aquestes maquinotes tan grans, si hi ha massa càrrega els petits s’escapen i s’escolen entre la goma i l’acer, ja veus dic jo sarcàsticament, una de gran capacitat i no la podem omplir del tot, ja se sap a més superfície més possibilitat de fugida…ja però això abans no passava i les màquines també eren màquines i no maquinetes de rentar robeta…ja se sap cada vegada les fan pitjor…ui tant  no sé pas a on anirem a parar…

Li cobro la intervenció mínima, 45 € i jo feliç perquè només ha trigat 48 hores a venir, d’acord en són 24 perquè hi havia un festiu entremig, i contenta perquè aquesta vegada no s’ha trencat l’eix, ni els coixinets…ni m’han dit que rento massa roba ni he hagut de dir que som cinc, ni m’han dit que la carrego massa ni he hagut de respondre que és de gran capacitat o això em van dir el dia que la vaig comprar precisament a ells,  només he hagut d’explicar que a vegades els mitjons de casa es separen i un dels dos s’enfada molt i s’amaga en un lloc on  no el puguin trobar i que els disculpi, i m’han dit que procuri posar els mitjons enfadats dins d’una reixeta amb cremallera així no es podran escapar i jo he respost ai pobrets i la seva llibertat i m’ha dit que en aquest cas els posés al fons de tot, lluny de la porta i de les temptacions i finalment sembla que ens hem posat d’acord i he pagat feliç i contenta perquè la muntanya de roba bruta  s’enfilava a cotes inimaginables.

Ara els tinc tots fent teràpia no vull més fugides o que com a mínim siguin balcó enllà.
2 thoughts on “PARELLES II

  1. Serà aquest el famós cementeri de mitjons de trompa llarga i amb interrupció temporal de la convivència?Un dels misteris més "irresolutos" explicat a la fi. Gràcies, Anna.

  2. No sé pas icr…no m'acaben de sortir els números, són moltes més les interrupcions temporals que els mitjons que es troben dins d'una rentadora…crec que hi ha una altra part fosca i misteriosa que els humans no som capaços de copsar.

Deixa un comentari

