CONCURS INSPIRA’T DE JOID’ART





Necessito excuses per escriure i una joia d’autor és sempre una bona excusa, i si et conviden d’aquesta manera a inspirar-te, i la peça t’encanta i el color és el teu preferit… doncs ho has de fer, i em va sortir això:


aigua, 
aigua de pluja que va cap al mar, 
llàgrimes,
llàgrimes cap a l’oceà, 
el món a les mans com una safata de plata, 
les mans com la vida intenten que la felicitat no s’hi escoli 
com l’aigua, 
l’aigua de mar, 
l’aigua d’oceà, 
l’aigua de pluja, 
l’aigua de llàgrimes…

llàgrimes de felicitat!


I aquesta setmana vaig rebre un mail de Joid’art on em deien textualment:

el teu poema ha estat el guanyador del primer premi del concurs INSPIRA’T! La tendresa i creativitat del text que ens vas fer arribar al blog de Joid’art ens ha agradat moltíssim, enhorabona!”


I a mi que em van caure les llàgrimes de felicitat i d’alegria, i ahir mateix vaig anar a recollir aquest  premi tant xulo que em van lliurar a la nova botiga Joid’art que han obert a Vilafranca del Penedès.




Anuncis

2 thoughts on “CONCURS INSPIRA’T DE JOID’ART

Deixa un comentari

