BIBLIOTECA – RELATS CONJUNTS

Aldovega, disseny d’interiorisme


Riiiiiiing-riiiing
-Digui’m?
-Bon dia, li truco per l’anunci.
-Hi està realment interessada o només truca per fer el tafaner?
-Per saber si realment estic interessada caldria que en sabés tots els detalls.
-El preu és el de l’anunci, i l’única condició és que s’ha d’emportar la col·lecció sencera.
-De fet volia preguntar-li per la col·lecció, té un llistat de tots els exemplars?
-Sí, sí ara mateix li passo, però li repeteixo que la única condició és que s’ha d’emportar  tota la col·lecció sencera.
-L’he entès perfectament. Les estanteries entren dins la col·lecció?
-Sí, ho diu ben clar l’anunci, la col·lecció comprèn tot el què surt a la foto.
-Tot, tot? O tots els llibres?
-Senyora, tot tot, és tot tot.
-Inclosa la banyera?
-Sí, sobretot la banyera.
-D’acord, deixi-m’ho rumiar i li dic alguna cosa així que m’hagi mirat el llistat de tots els exemplars.
……

Riiiiing- riiiing

-Bona tarda, sóc la noia que li he trucat aquest matí interessada en la biblioteca.
-Bona tarda, ja ha près una decisió?
-Miri, li compro sí em fa un 5% de descompte.
-Ummm….
-Hola? És aquí?
-Sí perdoni, estava rumiant… fet
-Fet?
-Sí, fet?
-Fet, fet?
-Síííí
-Sí?
-Sí, així doncs tanquem el tracte?
-Doncs suposo que sí.
-Fantàstic, ara li envio el contracte, demà al matí pot venir a buscar-ho tot a l’adreça que li enviaré, recordi de portar un camió dels grans.
-D’acord, fins demà.
……
Diiiiing-dooooong
-Bon dia, d’això se’n diu ser puntual, m’agrada la gent puntual.
-Bon dia.
-Passi, passi, em porta el contracte signat?
-Sí tingui.
-Si li sembla bé el signo i passem a dins la biblioteca perquè comencin a embalar. Ha fet la transferència?
-Sí, tingui el comprovant.  Tinc moltes ganes de veure-ho.
-Però recordi que s’ho ha d’emportar tot, eh!
-Sí  Senyora, ja m’ho va deixar ben clar ahir.


-Senyora, ja tenim tots els llibres i les prestatgeries carregades al camió, si vol procedim amb la banyera, tot i que abans hauria de dir al senyor que hi ha dins que surti i així la podrem buidar i emportar-nos-la.
– A no de cap manera jo no penso fer res de res, això, ara com ara ja és competència seva.
– Què vol dir? A què es refereix quan diu això?
– Doncs això, allò, ell.
– Ell?
– Sí Ell. Quantes vegades li he remarcat que la compra-venda era de la totalitat de la col·lecció?
Aquesta és la meva proposta als Relats Conjunts d’aquest mes.
Anuncis

12 thoughts on “BIBLIOTECA – RELATS CONJUNTS

Deixa un comentari

