L’HOME DE LES FLORS XIII


XIII.- MAGDA I BET


– Felicitats Magda!
– Per què?
– Dona, amb tantes roses, com a mínim deu ser el teu aniversari…
– Ah, les roses, doncs no, ni aniversari, ni sant, ni cap celebració, en Feliu que no sé pas què li ha passat, ha vingut corrent a portar-me el ram, a abraçar-me, a dir-me que era molt guapa i que m’estima molt, i tal com ha arribat ha fugit corrent prometent-me un sopar aquesta nit
– Això és fantàstic, ja m’agradaria a mi…
– Va dona que si en Pol pogués et cobriria de roses cada dia, en canvi el Feliu crec que és la primera vegada a la vida que té un rampell d’aquests. M’ha deixat amb la boca oberta, una mica desconcertada i molt intrigada per aquest sopar sorpresa. I vosaltres com esteu?
– Anem fent, pobrets i feliços que diria l’àvia!
– Ai, la teva àvia, a mi em diria “homens”!!! Estic segura segura,  que aviat trobareu feina.
– Precisament avui en Pol té una entrevista de feina a la floristeria de la rambla, estic nerviosíssima per saber com li ha anat.
– Té et regalo aquesta rosa, que no sé perquè  està fora del ram, perquè us porti molta sort i vaig corrent a arreglar-me no fos cas que això del sopar sigui seriós.
– Gràcies pels  ànims i per la rosa! 
One thought on “L’HOME DE LES FLORS XIII

Deixa un comentari

