PRIMER SWAP

Si fa dos anys algú m’hagués dit que faria un swap, me l’hagués quedat mirant amb cara de no sé de què em parles.

Si fa dos anys algú m’hagués dit que al cap de poc m’enganxaria a l’argila polimèrica també l’hagués mirat amb la boca torçada, però sí, fa poc més d’un any i mig, gràcies a la Mònica,  vaig començar el meu primer curs d’argila polimèrica al Zig Zag, amb la Teresa, com aquella qui no vol la cosa i des de llavors no he parat, menteixo des de l’estiu m’ho prenc d’una altra manera, racionalitzant tant l’assistència a tallers com la pràctica.

El swap o intercanvi és una pràctica habitual entre la gent que fa manualitats, una manera de donar a conèixer la teva feina i de relacionar-te entre la petita comunitat amb dèries similars a les teves. 

Fa aproximadament un mes vaig rebre la invitació a participar en un swap d’argila polimèrica, un intercanvi de clauers, i jo de cap no fos cas que no pugui dir mai que no he swapejat. Es tractava de fer tres clauers, fàcil, eh!!

Primera idea: vaig començar intentant aprofitar el curs de carvar segells de l’Ishtar Olivera, fent un segell d’una clau antiga per tal de fer una estampació en tintes…fracàs total.

Segon idea: aprofitant la tècnica de mokume deconstruït de l’Ana Belchí, vaig idear una lluna i uns planetes…em va quedar fatal.

Aquí ja començava a estar una mica desesperada perquè el termini s’acostava i jo sense idees i amb molta feina feta per res.

Tercera idea: vaig rebre el butlletí de l’APE, on sortia referenciada l’Isabelle Chatelain, i només veure les seves peces em vaig il·luminar, o sigui em vaig inspirar directament en un disseny seu, (eufemisme de copiar), i hi vaig aplicar tres tècniques diferents, en la primera i darrera arandela una làmina estampada amb silk screener, tècnica acabada d’aprendre a casa la Noelia i l’Àlex, en la segona i quarta vaig provar per primera vegada una murrina retro pixelated de la Bettina Welker que ha fet furor aquest estiu, i en la del mig una simple murrina de ratlles, el resultat em va agradar força tot i que els acabats són molt millorables, però és que encara sóc una begginer!!!


Espero que el resultat agradi a les tres persones del meu grup i jo estic impacient esperant les peces que han fet per mi! (prometo publicar-les… si em deixen)

Anuncis

6 thoughts on “PRIMER SWAP

Deixa un comentari

