L’HOME DE LES FLORS XII


(imatge de theroseman)



XII- ANTONI I FELIU

És ben curiosa la vida, avui mateix mentre l’Antoni m’anava explicant que ahir quan va arribar a casa i li va donar a la Francesca la rosa de la Pilar, que la Francesca va ignorar ostentosament, el seu cervell feu el mateix clic que el seu cor havia fet feia temps, ho va veure clar, l’agafà pel braç i la va fer seure al sofà, i li va deixar anar així sense més, això no pot continuar d’aquesta manera, crec que ens mereixem ser feliços cada ú per la seva banda, i ella enlloc de quedar-se astorada es va aixecar li feu un petó a la galta i sense  ni un però, li va dir que estava totalment d’acord, i que la rosa ja se la podia confitar que potser si li hagués regalat deu anys enrere les coses haguessin sigut molt diferents.
Mentre m’explicava això,  pensava com seria llevar-me al matí sense la Sònia, i una sensació vertiginosa m’ha recorregut el cap, anar de vacances sense ella, els dissabtes al mercat sense la seva llista, la casa sense la seva veu, la cuina sense els seus pastissos, l’estudi sense el seu desordre, l’habitació sense la seva olor, la vida sense ella se m’ha va fet inimaginable i de sobte, tant de sobte com l’Antoni va entendre que no valia la pena continuar amb la Francesca, he entès que m’havia de tret de sobre el tedi que darrerament m’embolcallava com una teranyina que alentia la nostra vida en comú, ho he vist tan clar que el dinar amb l’Antoni se m’ha fet llarg i feixuc.
Així que l’Antoni ha fet una pausa amb un somriure ample que indicava que s’havia desfogat del tot i que intuïa un futur amb més il·lusió, li he  comentat que m’havia sortit una urgència, que la desafecció envers la seva dona m’ha obert els ulls de l’afecció cap a la meva i que no podia estar ni un segon més sense veure-la, ell s’ha posat riure i m’ha donat la rosa perquè en el meu atac de passió sobtada tingués una aliada més.
Anuncis

5 thoughts on “L’HOME DE LES FLORS XII

  1. Jo m'he perdut. Vaig a fer un repàs dels capítols fent clic a per tornar a llegir tot el relat.Aquesta "flor-foto-novel·la" ja mereix una sèrie de bloc-visión…

Deixa un comentari

