amics virtuals

amistat
f. [LC] Afecció d’una persona envers una altra nada d’una estimació i benvolença mútues
virtual
adj. [LC] [FS] Que no és sinó en potència.

Segons aquesta descripció tinc amistats que ho són en potència, mai ho hauria dit però segons el què diu el diccionari sembla que és així…
Doncs, un amistat d’aquestes, que no són sinó són en potència, amb la qual, junt amb altres potencials amics i amigues col·laborem en un  bloc, que tampoc deu ser sinó és en potència, té l’enorme detall de seguir aquest bloc meu, i a més a més és dels pocs que hi deixa comentaris (cosa que mai li agrairé prou), doncs suposo que un dia va veure aquesta entrada (ho sé segur  perquè hi va dir la seva)…., i una altra dia deuria llegir aquesta, i com que sé del cert que és un virtuós (això ho he pogut comprovar amb les meves mans i els meus ulls perquè fa unes recopil·lacions de produccions orfes impressionants)…doncs que m’ha enviat un regalet, un segell fet per ell mateix, i no en potència, sinó de carn i ossos o  més ben dit  de goma…que aplicat amb pols d’embossing Distress ha quedat així de bé…

El segell representa el meu nom orfe (miu) i les punxes representen la cua del drac de Vilafranca…sobre un fons de mocador de festa major, val a dir que el meu amic en potència viu força lluny, per tant el mèrit és absolut!
D’altra banda m’ha fet quedar fatal perquè la que vaig fer el curs de segells vaig ser jo i en canvi qui ha practicat ha sigut ell…en fi…que estic tremendament orgullosa de tenir amics en potència i de què algú hagi tret profit d’una de les meves entrades.
Per tant…

Perquè després diguin que els cavallers no existeixen, i si són rojos molt millor!
13 thoughts on “amics virtuals

  1. El paper es pot tallar, retallar, dibuixar, pintar, tintar, tenyir… I escriure, i en això amiga, ets una artista! Tot i que s'hi t'hi poses en al resta estic segura que també!

  2. Penso com Anna, Síc, ser artista també és emparellar imatges i lletres, i lletres i músiques, i llibres i sentiments, i viatges i fotos i poemes… Tu fas tisores amb els dits, humil noia de la riba…

Deixa un comentari

