VIRGINA WOOLF – UNA HABITACIÓN PROPIA

És la primera vegada que llegeixo a Virgina Woolf, era l’eterna candidata a futura lectura i quan vaig veure aquest exemplar a la biblioteca tot i que tenia una pila de llibres esperant-me a casa, vaig dir-me d’ara no passa.
I tot i les ganes inicials, l’he llegit lentament, me l’he pres amb calma, sembla mentida però ho he fet, intercalant cada capítol amb un altre llibre, perquè el què hi diu, que per altra banda era el que m’esperava i per tant no m’ha sorprès gens, costa d’empassar, perquè em costa entendre el motiu pel que la humanitat ha sigut tant dura amb les dones, i continua essent en molt llocs i a moltes cases.
La resta de l’entrada la podeu llegir als bloc dels Orfes del Sr. Boix, clicant aquí 

Anuncis

Deixa un comentari

