LIEBSTER BLOG AWARD

 

Començar la setmana i el mes amb l’atorgament d’un premi és una meravella!!
la Montse d’ Entre núvols de cotó ha fet l’honor de concedir-lo a aquest bloc!!! No us perdeu el bloc de la Montse, ple de coses boníssimes, originals i enllaços meravellosos!

El LIEBSTER BLOG AWARD, és un premi que s’atorga entre blocaires d’arreu del món, per ajudar a fer-ne difusió, sembla que l’origen és germànic, liebster vol dir preferit en alemany, però com que la xarxa no té fronteres el premi tampoc. N’havia sentit a parlar alguna vegada però mai li havia parat massa atenció, o sigui que avui he googlejat buscant informació. No hi ha cap plana web amb aquest nom, i en canvi sí milers de blocs que l’han rebut i expliquen les condicions i significat.

De diferents lectures he arribat a les conclusions següents:

– S’atorga sempre entre blocaires.
– El blocaire que el rep l’ha de concedir a d’altres blocaires, aquí ja he vist divergències entre nombre de blocs als que s’ha d’atorgar, 5, 11,…
– Cal que el bloc que rebi el premi, tingui menys de 100 seguidors segons algunes versions o menys de 200 segons algunes altres (el meu compleix amb escreix!!)
– Hi ha qui en el moment de concedir-lo fa un qüestionari de preguntes que el blocaire premiat ha de respondre.
– En alguns casos t’has de comprometre a entrar als blocs d’altres  guardonats.

Vaja, és com un boca/orella, aneu a saber com era al principi, el cas que la Montse me l’ha concedit amb deures per fer, que són aquests:

– explicar 11 coses sobre mi.
– respondre les 11 preguntes que em fa la Montse
– triar 11 blogs per concedir-los el premi ( en proposaré 5 que sembla que és el què estableix la majoria d’instruccions que he vist)
– seguir la persona que t’ha nominat.
– visitar tres blogs que també han estat nominats juntament amb tu.

Així doncs, comencem explicant les 11 coses sobre mi:
  1. Sóc filla, dona, mare, germana, amiga….
  2. En tinc tres i m’encanta estar amb ells/ella.
  3. Tinc la lecturina molt alta i necessito grans dosis de literatura
  4. Enganxada a l’argila polimèrica.
  5. M’agraden les coses boniques, tot i que la perfecció m’espanta.
  6. M’encanta navegar per la xarxa descobrint blocs….i el Pinterest com a font inesgotable d’idees.
  7. Xocolata!!!
  8. Sóc celíaca i intolerant a la lactosa
  9. M’agrada molt fer postres.
  10. Necessito aire lliure, muntanya, camp…
  11. M’agrada riure.

Les respostes a les 11 preguntes de la Montse:
– Com et definiries? pregunta díficil, inquieta, treballadora, comunicativa…
– Quin és el teu plat preferit?  no en tinc cap de concret, si està ben elaborat amb bona matèria prima segur que m’encanta
– Prefereixes cuinar o que et cuinin? Normalment que em cuinin.
– Quines són les teves postres preferides? Qualsevol que porti xocolata
– Si t’haguessis de quedar amb un ingredient, quin seria? la farina sense gluten, sense ella no sóc res.
– Quin és el millor viatge que has fet mai? Un dels més rodons és el vaig fer a Sardenya fa tres anys.
– Quin és el millor restaurant en el que has menjat?  Casa Joan a Vilafranca del Penedès.
– T’agrada més la carn o el peix?  la Carn
– Quin és el teu formatge preferit? m’agraden pràcticament tots però no en puc menjar.. 😦
– Xocolata negra o amb llet? Negra, sempre.
– Quin és el pitjor plat què has provat mai? la sopa de pa que em feien a l’escola.

Els blocs premiats són……(redoble de tambors)…no cal que us digui que sóc fan dels 5:
. IL CAVALIERE ROSSO, per la poesia, pels gats, per les fotos, per la sensibilitat…
. DES DE LA MEVA RIBA, per les meravelloses entrades, treballades, estudiades, ben escrites…
SAC DE SASTRE, perquè m’encanta com escriu, i el què hi diu i com ho diu.
. CUINAR SENSE GLUTEN,  perquè és un bloc deliciós sense gluten!
. EL MARRON GLACÉ, també és deliciós i amb receptes fantàstiques i ple de moments marron glacés!!
Condicions del premi: (si l’accepteu)
– Copiar i enganxar el premi al vostre bloc
– Per la vostra tranquil·litat no us faré respondre cap pregunta, si us ve de gust podeu explicar tot el què vulgueu, però només només si voleu.
– Hauríeu d’atorgar el Liebster Blog Award a d’altres blocs que considereu que se’l mereixen i que tingui menys de 100 seguidors.
– Us suggereixo que si teniu temps feu un tomb per alguns dels blocs premiats juntament amb el vostre

 








Anuncis

6 thoughts on “LIEBSTER BLOG AWARD

Deixa un comentari

