FENT SEGELLS AMB L’ISHTAR OLIVERA

Estic tant emocionada que no puc esperar a fer aquesta entrada.
Estoy tan emocionada que no puedo esperar a hacer esta entrada


Des de que vaig descobrir la web i el bloc de  l’ISHTAR OLIVERA, i  en vaig veure els seus tutorials, vaig decidir que així que tingués l’ocasió faria un dels seus tallers de “carvar” segells, havia intentat la tècnica seguint els seus tutorials, però sense massa èxit, sempre és molt millor que t’ho expliquin en persona i compartir els dubtes  amb qui te’ls pot solucionar.
Desde que descubrí la web y el bloc de ISHTAR OLIVERA, y vi sus tutoriales, decidí que así que tuviera ocasión haría uno de sus talleres de carvar sellos, había intentado la técnica siguiendo sus tutoriales pero sin demasiado éxito, siempre es mejor que te lo expliquen en persona y poder compartir las dudas con quien te las pueda solucionar.

Una bona ànima  va fer una repiulada de la convocatòria de taller a Barcelona, i per sort vaig poder tenir plaça, i avui ha sigut el gran dia
Una buena alma hizo un RT de la convocatoria del taller en Bcn, y por suerte pude tener plaza, y hoy ha sido el gran día

Ha sigut un dels tallers més relaxants que he fet mai, el lloc (B14) era ideal, ampli, lluminós, còmode, amb una música excel·lent… la companyia fantàstica, i la MESTRA no cal ni dir-ho, he confirmat el què ja intuïa, una dona magnífica, un tracte exquisit, transmetent tranquil·litat tota l’estona, encara que el temps ens apretés, amb una paciència infinita, i amb la paraula justa a cada moment.
Ha sido uno de los talleres más relajantes que he hecho nunca, el sitio ideal (B14), amplio, luminoso, cómodo, con una excelente música… la compañía fantástica, y la MAESTRA ni que decir tiene, he confirmado lo que ya intuía, una mujer magnífica, trato exquisito, transmitiendo tranquilidad todo el rato, aunque el tiempo nos apretara, con una paciencia infinita y con la palabra justa en cada momento.

Us deixo el reportatge fotogràfic…







tot a punt per començar a aprendre


capsa decorada amb els segells que vaig carvar (la flor i l’ocell és un disseny de l’Ishtar i el gat és meu) i amb l’imprescindible washi tape



llibreta  decorada amb els segells fets per l’Ishtar i amb pols d’embossing


Amb l’Ishtar!

On comprar el material de carvar: paraisoscrap
On comprar washi tape: all washi tape

8 thoughts on “FENT SEGELLS AMB L’ISHTAR OLIVERA

  1. Sí Montse, jo m'ho he passat molt bé!!! per cert tens un bloc xulíssim!!! una abraçada!! ja tinc el cap ple de projectes de segells!!

Deixa un comentari

