L’HOME DE LES FLORS VIII

foto de la Mireia Casanovas

VIII – CARLOTA I ROMEU
I ara què, sí, i ara què, què faig amb la meva vida, és el primer cap de setmana que estic sense les princeses i no tinc res, absolutament res a fer, no em sentia així des de…de fet em sembla que mai m’havia sentit així. El problema no és el cap de setmana, és la resta de la meva vida, tinc clar que no aniré a viure mai més, mai més, amb cap home, tots són una colla de guixos i ganduls, però per altra banda la perspectiva d’estar sola em deprimeix d’allò més. I no sé perquè m’havia fet il·lusions que amb el bombonet… de fet era pura imaginació, és tan guapet, i tant simpatiquet, i tant amanyagadoset…., però ho és amb tothom… avui m’ha quedat clar que estan embolicats amb l’Isabel, la mala…amiga, de fet s’ho mereix, ja li tocava ha patit massa..però precisament amb ell… hauré de parlar amb el Jan perquè la cuidi bé… i ves ara perquè se m’humitegen els ulls, perquè la Bel és feliç, no, perquè el Jan és feliç, no, perquè jo estic trista i desconsolada… com no canviï de pensaments faré el ridícul més absolut. Au, només em faltava aquesta, un dels companys de pis del Jan que se m’acosta.
S’ha assegut a la meva taula, és estrany perquè mai havíem parlat més de dues paraules, m’ha preguntat si esperava al meu marit, que es veu que coneix de la llibreria, i aquí, ja no he pogut aguantar més i les llàgrimes m’han caigut a dolls, li he hagut d’explicar tot el rotllo, m’he esplaiat força, espero que no contrasti amb el Miquel, perquè si no….em sembla que li he fet veritable pena…just el què em convenia avui.
Hem estat hores parlant, fins que ens han fet fora, no us ha passat mai de conèixer a algú i posar-te a parlar i com si fos amic teu de tota la vida? ha sigut com trobar-nos al mig de l’espai, la connexió entre nosaltres és total, el sentit de l’humor, els gustos… He marxat  cap a casa amb un somriure d’orella a orella, sobretot perquè ha deixat clar que de dones res de res! Ens hem intercanviat mails, mòbil, li he regalat la rosa que m’havia portat el Jan (de fet, se la mirat una mica estranyat) i  hem quedat per d’aquí a quinze dies que tornaré a estar sola. 
Anuncis

3 thoughts on “L’HOME DE LES FLORS VIII

Deixa un comentari

