L’HOME DE LES FLORS VI




VI – CARLOTA I ISABEL

Me’n poses un altre? de Mombassa. Síííí ja ho sé… i què que sigui el tercer? I què que siguin les sis de la tarda? I a més a tu que t’importa… no t’han dit mai que ets una tafanera. Tafanera i coqueta, si ja he vist com et mires al bombonet, sàpigues… que el bombonet és meu, avui mateix m’ha regalat una rosa. Ha arribat tard com sempre, jo  estava com una cafetera  a punt d’explotar, no puc suportar la impuntualitat, i va i em posa la flor davant dels morros amb aquells ulls de gosset penedit amb les orelles cap avall i el cap mig tombat, i jo que no he pogut evitar el somriure… un somriure, i una llagrimeta d’emoció…no em regalaven flors des que van néixer les bessones…com a mínim.
El bombonet em té el cor robat, el cor i l’ànima, encara que no ho reconeixeria mai de la vida, primer perquè és força més jove que jo…impensable anys enrere quan només m’atreien els madurets…després perquè sóc la seva cap i no podria suportar fer el ridícul i sobretot perquè suposaria acabar amb la meva súper vida ideal, perfecta, exitosa, plena d’elegància i savoire-faire, seria perdre els papers totalment, I M P E N S A B L E

Reina, cada dia tens més abandonat i solitari el local… i què que siguin les sis de la tarda, ara em diràs que la gent no beu a les sis de la tarda. M’ho dius seriosament? Que normalment no hi ha ningú a aquestes hores? Que de fet el tens tancat? I quina hora m’has dit que era? Les sis??? Les sis?? Que havia de fer jo aquesta tarda???  LES NENES…..
Anuncis

2 thoughts on “L’HOME DE LES FLORS VI

Deixa un comentari

