FINAL DE CURS

Després d’assistir a 3 cantates i els respectius acompanyaments als assajos  i les llàgrimes vessades (les cantates m’emocionen)
Després d’assistir  a una obra de teatre, amb acompanyament als respectius assajos  i pintar les samarretes de les 7 cabretes esportistes. 
Després d’una festa de final de curs, amb comiat dels de 6è inclòs, amb les oportunes col.laboracions: vigilància d’un inflable on hi van pujar molts i molts nens i cap em feia cas, preparar l’adaptació de llença’t pel comiat dels de 6è, ballar un vals amb el meu fill…
Després d’assistir a 2 concerts instrumentals amb els corresponents assajos, i caure’m la baba 
Després d’assistir a dues sessions d’un festival de dansa, amb els corresponents i esgotadors assajos.
Després d’un mes ple de comandes d’argila polimèrica que m’han fet molt i molt  feliç 
Després d’un mes en el que pràcticament no he pogut llegir ni fer front als compromisos amb els meus amics orfes (ho sento amics, prometo rescabalar-vos)
Després d’uns mesos plens de reunions i il·lusió per organitzar un moviment


ESTIC FELIÇ I ESGOTADA




(gràcies al Jordi Llavina per l’enllaç de la cançó)

Anuncis

2 thoughts on “FINAL DE CURS

Deixa un comentari

