L’HOME DE LES FLORS IV


IV-  ROMEU

L’he col·locat dins d’una ampolla de vi, alta i prima, a l’entrada de casa, li dóna el toc just d’elegància que necessitava, i me’n vaig directe a la cuina a preparar-me un soparet, avui sopo sol, els companys de pis han marxat a la capital a veure teatre. Havia pensat convidar algú però finalment no ho he fet, em passa massa sovint això, penso que faré moltes coses que finalment no faig.

Estic sol, sol en el sentit més ampli de la paraula, no només perquè els companys de pis no hi són, sinó sol solet, sense parella,d’acord  només fa quatre dies que no tinc parella però ja em sentia sol quan la tenia, sobretot em sento sol d’amistats, sí estic tot el dia fent rialletes i somriures amb les companyes que son uns solets però tampoc som grans amics, i amb els amics de tota la vida poc a poc ens hem anat distanciant, sempre he sabut que els costava entendre les meves preferències, estic convençut que darrera hi ha por, però mai hem sigut capaços de parlar-ne amb franquesa, ni ells ni jo. 

Tinc les amigues de la facultat, i dic amigues perquè tot i la meva condició masculina a la facultat només vaig fer-hi amigues, crec que mai he rigut ni plorat tant com amb elles, però estan totes escampades pel món, l’una a Londres, l’altra a Dinamarca i l’altra a Argentina… les meves princeses…de tant en tant m’escapo i les vaig a veure, les visites són autèntics banys d’energia emocional…

Em miro la flor, és senzillament perfecta, igual que la meva vida, perfecta i solitària, de sobte una esgarrifança em recorre l’espinada, la presència de la rosa em fa sentir molt incòmode.

(foto de l’Odina Santacreu)
Anuncis

3 thoughts on “L’HOME DE LES FLORS IV

  1. ahir, una companya del curro ens va dir:- jo sempre he volgut ser "mujer-florero", però njo pas una ampolleta de plàstic amb una margarida, no, "florero-florero", cristal tallat al menys…

Deixa un comentari

