COMENTA LA JUGADA

Dinant el dissabte amb la família, vaig comentar que finalment havia “obert” el bloc (no sé que es fa amb els blocs: s’inicien, es comencen, s’obren, s’enceten…) de sobte el meu fill gran (els dels Kojaks), va dir jo també en faré un, i jo me’l vaig mirar amb aquella mirada maternal que vol dir,  “ai que és mono ell” i alhora “angelet, si tu sabessis el que costa”.
El mateix vespre, el senyor ja tenia el seu bloc en funcionament, sense cap tipus d’assistència paternal o maternal (més que res perquè ens sap molt més ell que nosaltres, tot i que era la primera vegada que entrava al blogger) menteixo, avui l’he ajudat a corregir aquelles faltes que feien més mal als ulls, tot i que ja hem quedat que a partir d’ara autocorrecció.
No cal que us digui que als pares ens cau la baba! tenim un preadolescent blocaire!
foto de VilaBàsquet

Anuncis

2 thoughts on “COMENTA LA JUGADA

  1. Anna, no hem d'oblidar que la gent major som tots immigrants de la informàtica. Ells, en canvi, són nascut a aqueix món, aborígens d'internet!

Deixa un comentari

