ja tinc bloc!

Finalment després de donar-hi voltes i de l’empenteta del Juguem Cantant i de #elfinalperfecte, m’he decidit a muntar el bloc. M’he tret de sobre la mandra acumulada després d’haver intentat configurar-lo més d’un cop, m’he tret els pardals del cap de fer un bloc amb un bon disseny (ja ho faré més endavant, després de fer un curs de disseny de blocs o no),  com la senzillesa res de res, per tant, el més senzill de tots! els colors, matisos  i altres espècies ja els hi  posaré a les entrades, que al cap  i a la fi és del que es tracta, de poder explicar tot allò que tinc al pap, i de poder mostrar tot allò que copsen els meus ulls i  que  m’agrada compartir!

Ja més de dos anys que col·laboro en el bloc “elsorfesdelsenyorboix”, bloc que va sorgir de la necessitat d’algunes persones de continuar comentant lectures i llibres després que el gran programa L’Hora del Lector tanqués la part oberta del seu bloc (malauradament poc després també van deixar d’emetre el programa).  És un bloc fantàstic on un grupet ens dediquem a explicar els llibres que hem llegit o qualsevol altra cosa relacionada amb la lectura, a més té una part de creació literària molt i molt curiosa, dinamitzada sobretot pels orfes de més enllà de l’Ebre, consistent en fer cadàvers exquisits i altres experiments, així com diferents propostes que han anat sorgint relacionades sempre amb el joc i la creació literària.

Sóc una persona amb interessos diversos i això m’ha portat a ser una gran navegant en els immensos mars virtuals, que m’ha generat una gran admiració pels blogs fets  a França, així com al Regne Unit, sobretot els dedicats a les manualitats i a la canalla, a si perquè també sóc mare de tres criatures que no paren de créixer, jugar, llegir, ballar, cantar, pintar, dibuixar, aprendre, estimar…

Fa poc més d’un any vaig iniciar-me en el gran vici de l’argila polimèrica al que hi estic totalment enganxada, i m’agradaria exposar tot allò que em crida l’atenció així com la feina feta.

I m’oblidava comentar que a a més a més sóc CELÍACA I INTOLERANT A LA LACTOSA, i ho dic en majúscula perquè estic en campanya permanent fins que el diagnòstic d’aquestes malalties o trastorns no es generalitzi, o sigui que es facin les proves a tota persona amb molèsties digestives durant cert temps.

En aquest bloc pretenc col·locar-hi tot allò que m’interessa, sense cap tipus de pretensió ni objectiu, simplement pel pur plaer de fer-ho!

4 thoughts on “ja tinc bloc!

Deixa un comentari

